Lehdistötiedote 19.3.2012

19 maaliskuun, 2012 ·
Aihe: Share Ilves

Share Ilves ry:n tiedote

Share Ilves ry haastaa kaikki tamperelaisen jääkiekon ystävät tukemaan Tampereen Ilvestä perjantaina 23.3. alkavissa liigakarsinnoissa. Tämän johdosta Share Ilves ry myy Ilves-kannattajille huippuedullisesti 200 lippua ensimmäiseen kotiotteluun. Hinta Share Ilves ry:n jäsenille vain euron. Muille 3 euroa. Lippuja myydään torstaina 22.3.2012 klo 17 alkaen Finlaysonin alueella sijaitsevassa kauppakeskus Siperiassa. Lipun ostajien toivotaan pukeutuvan Ilveksen väreihin. Lippuja myydään vain yksi/ostaja.

– Kampanjan tavoitteena on saada kaikki ilveshenkiset tukemaan joukkuetta. On aika yhdistää rivit ja tukea Ilvestä alkavissa karsinnoissa. Haluamme samalla osoittaa, että vallitsevasta tilanteesta huolimatta ilvesläisyydestä on syytä olla ylpeä. Toteaa Share Ilves ry:n puheenjohtaja Mikko Soipio.

Share Ilves ry on Tampereen Ilveksen kannattajatukiyhdistys, joka omistaa osuuden Ilves-Hockey Oy:stä.

Lisätietoja antaa
Mikko Soipio