Lehdistötiedote 7.8.2012

7 elokuun, 2012 ·
Aihe: Share Ilves

Share Ilves ry haluaa kasvattaa omistustaan

Tampereen Ilveksen kannattajatukiyhdistys Share Ilves ry on halukas kasvattamaan osuuttaan Ilves-Hockey Oy:ssä. Ilves-Hockey Oy:n organisaatiomuutokset luovat hyvän kasvualustan paremmalle huomiselle ja täten Share Ilves ry aikoo tukea Ilves-Hockey Oy:n toimintaa osallistumalla syksyllä todennäköisesti pidettävään osakeantiin.

– Näyttää vahvasti siltä, että Ilveksen takana olevat tahot ovat lopettaneet keskinäisen kinastelun. Tuleva kausi on todennäköisesti raskas nuorelle joukkueelle, mutta uskon Ilveksen nousun käynnistyvän tästä. Taustaorganisaation yhtenäisyydellä ja toimivuudella on merkittävä rooli SM-liigassa, toteaa Share Ilves ry:n puheenjohtaja Mikko Soipio.

Jokainen Ilveksen kannattaja voi osallistua tulevaan osakeantiin liittymällä Share Ilves ry:n jäseneksi osoitteessa www.shareilves.fi.

Share Ilves ry on Tampereen Ilveksen kannattajatukiyhdistys, joka omistaa osuuden Ilves-Hockey Oy:stä.

Lisätietoja:

Mikko Soipio